Covid-19 ile ilgili Belediyelerimize Bilgilendirme


Vatandaş Odaklı E-Belediye Uygulamamız ile Belediyelerimiz çalışmalarını uzaktan da etkin bir şekilde yürütebilecektir.

COVID-19 Virüsü nedeniyle alınacak tedbirler kapsamında vatandaşlarımızın belediyeye ziyaretlerini asgariye çekmenize yardımcı olmak için SAMPAŞ hızlıca bir önlem geliştirmiştir. Bu doğrultuda vatandaşlarımızın beyan ve başvuru işlemleri için gerekli altyapı hazırlanmıştır.

İstek Şikayet modülümüz’de Başvuru Nedenleri’ne “Beyan Başvuru” eklenmiştir.

Konulara “Emlak beyan başvuru” ve “ÇTV beyan başvuru” konuları eklenmiştir.

Bu konulara ilgili birim tanımlamalarını ve kullanıcı tanımlamalarını yaparak ilgili kişilere istek şikayet sonuç sayfalarının yetkileri verilmelidir.

E-Belediye’den beyan başvurusu mükellef tarafından yapıldıktan sonraki süreç İstek Şikayet sürecindeki diğer talep süreçleri ile aynıdır.

Beyan işlemleri en yoğun olan işlemler olduğu için E-Belediye’de bu başvurular için ayrı sayfa yapılmıştır. Vatandaşın belediyeye gelmeden E-Belediye üzerinden başvuruda bulunmasını istediğiniz diğer konuları da İstek şikayet modülü\Diğer Girişler Menüsü\Konu Bilgileri sayfasından tanımlayabilirsiniz.

Bu yazı 26.03.2020 10:11:54 tarihinde eklendi. 26.03.2020 19:11:54 tarihinde düzenlendi.